Vårt lager finns på Tavastgatan 24, Södermalm Stockholm.

RING OSS

08 – 409 346 00

Vardagar 09:00 – 12:00. Lämna gärna ett meddelande om vi inte svarar så ringer vi upp!

Annars nås vi snabbast via mail på kundservice@amaze.se – vi svarar oftast inom ett par timmar under hela dagen.

Swish-nummer: 123 47 11 974

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

SKICKA MAIL

Hitta svar på din fråga direkt

Kan man hämta beställningen på ert lager?

Ja, det kan man om beställningen görs senast kl. 16:00 under vardagar. Normalt sker utlämning kl 18:00 på Tavastgatan 24 i Stockholm. Närmaste station är Slussen, Mariatorget eller Södra station. Vi ringer upp dig direkt efter order och stämmer av om ni har några andra önskemål om tid.

Hur lång är leveranstiden?

Om din beställning görs senast kl. 16:00 en vardag skickas den samma dag och anländer till dig redan dagen efter i 99% av fallen. Vissa avvikande adresser i t.ex. Norrland kan Posten tyvärr inte leverera till på en arbetsdag.

Vad kostar frakten?

Frakten är gratis om du beställer produkter för mer än 199 kr.

Är era smycken nickelfria?

Inga av våra smycken innehåller nickel, kadmium eller andra vanliga allergiframkallande ämnen.

Har ni någon butik man kan besöka?

Vi har tyvärr ingen fysisk butik som man kan besöka eftersom vi vill hålla låga priser men prova att kontakta oss om du vill komma förbi vårt lager och hälsa på.

Vilka betalningsalternativ kan jag välja på?

 

1. Swish. Betala direkt via mobilen i appen Swish.
2. Kortbetalning – Visa/Mastercard.
3. PaysonFaktura och Payson Delbetalning. En faktura från Payson skickas i samband med din beställning. Betalningsvillkoret är 14 dagar och du har också möjlighet att delbetala om du handlar för mer än 300 kr, du styr själv hur mycket du vill betala per månad. Du måste vara folkbokförd till den adress leveransen sker samt över 18 år.
4. Internetbank. Detta är möjligt via bankerna: Swedbank, Handelsbanken, SEB, Danske bank och Nordea

Fält som är markerade med en * är obligatoriska.

 

SÄKER E-HANDEL